Sosyal Bilimler

Комплексные предметные задания по окружающему миру, чтению, математике, русскому языку. (2 класс) для начальной школы

Комплексные предметные задания по окружающему миру, чтению, математике, русскому языку. (2 класс) для начальной школы adlı kitabı telefonunuzda, bilgisayarınızda veya tabletinizde EPUB biçiminde okumak için "okuyucu" uygulamasını ücretsiz veya satın almanız gerekir - siz karar verin. İşlevsel olarak özgür "okuyucular" nadiren ücretli olanlara yol verir ve bazen onları aşar. Bazen daha yavaş çalışır veya reklam içerir. Ücretli uygulamalar daha güzel görünür, daha az yavaşlar, aynı işlevsellik ile telefonun belleğinde genellikle daha az yer kaplarlar. Veya Л.Е. Тарасова adresinden çevrimiçi olarak Комплексные предметные задания по окружающему миру, чтению, математике, русскому языку. (2 класс) для начальной школы kitap okumak için bir site bulabilirsiniz. EPUB, kayan bir düzene sahip bir biçimdir, yani kitabın metni, örneğin Комплексные предметные задания по окружающему миру, чтению, математике, русскому языку. (2 класс) для начальной школы, akıllı telefonunuzun veya tabletinizin ekran boyutuna otomatik olarak ayarlanır - manuel olarak ölçeklendirmeniz gerekmez. Son aşamada, biçim bilgisayarlar, akıllı telefonlar ve tabletler tarafından desteklenen 5.2 sürümüne güncellenir. Gutenberg Serbest Kütüphanesi, 2008 yılında Комплексные предметные задания по окружающему миру, чтению, математике, русскому языку. (2 класс) для начальной школы gibi kitapları ve diğer basılı yayınları ve kitapları dijitalleştirmek ve saklamak için bu biçimi seçti. Yavaş yavaş, 2010'a kadar, daha önce kendi LRF uzantısını (BBeB) kullanan Sony, belgeleri bu biçime dönüştürdü. E-kitapların ve "okuyucuların" artan popülaritesi ile birlikte popülerlik kazanıyor. İlk kez 1999'da ABD'de ortaya çıktı, farklı olarak adlandırıldı - Açık eKitap Yayını (OEB). Geliştirici - Uluslararası Dijital Yayıncılık Forumu, IDPF kısaltması: Uluslararası Dijital Yayıncılık Forumu. 2007 yılında, “forum”, doğrudan “Elektronik Yayıncılık” olan ve tam anlamıyla “Elektronik Yayıncılık” olarak kısaltılan geliştirmenin son versiyonunu tanıttı.


Biçimi seçin
pdf ibook fb2

Alpha Editions İngilizce Independently published HardPress Publishing Book on Demand Ltd. Türkçe Kolektif Rusça Fransızca LAP LAMBERT Academic Publishing Almanca İtalyanca Icon Group International United States Congress Babadada Babadada Gmbh Collectif Ulan Press

Комплексные предметные задания по окружающему миру, чтению, математике, русскому языку. (2 класс) для начальной школы

zip 4.72 indir
rar 8.77 indir
pdf 12.91 indir
ibook 12.33 indir
epub 13.29 indir
fb2 11.10 indir
Yazar Л.Е. Тарасова
İsbn 10 5989237065
İsbn 13 978-5989237067
Yayın Evi Book on Demand Ltd.
Dil Rusça
Boyutlar ve boyutlar 21 x 0,2 x 28 cm
tarafından gönderildi 5 Eylül 2019

Комплексные предметные задания - методические материалы, содержащие интегрированные задания и позволяющие эффективно развивать у младших школьников общеучебные действия (универсальные учебные действия по ФГОС) - смысловое чтение, счет, практическую грамотность.Задания построены в соответствии с требованиями ФГОС к предметным и метапредметным результатам. Необходимость вставить там, где это нужно, пропущенные буквы обеспечивает развитие или диагностику (в зависимости от этапа познавательной деятельности) функциональной грамотности. Требование разбить текст на абзацы тренирует или диагностирует навык смыслового чтения. Задания типа интересно посчитать ориентированы на отработку или проверку навыков, приобретенных на уроках математики. Тексты заданий являются дополнительным материалом к урокам предмета Окружающий мир, содержат дополнительные сведения по каждой теме. Научно-познавательное содержание заданий основывается на достоверных фактах, носит энциклопедический характер, значительно расширяют круг познаний младшего школьника, обеспечивают развитие интереса к окружающему миру.Интегрированные предметные задания соответствуют требованиям ФГОС к предметным, метапредметным и личностным результатам, могут быть использованы учителем как на этапе закрепления пройденного учебного материала, так и на этапе диагностики образовательных результатов.

Son kitaplar

İlgili kitaplar